Kategori: Nyt fra bestyrelsen
Så er VegaNyt nr. 3 kommet. Læs det HER
E-mail, er det den rigtige måde at kommunikere til jer medlemmer af Dansk Vega Klub? Og hvis ikke, hvilken måde skal det så være? Vi håber meget at I vil deltage. Som det ses, skal man ikke logge ind for at kommenterer, men navn og e-mail adresse er påkrævet. På forhånd tak, bestyrelsen.
Så blev VegaNyt #3 dec 2022 publiceret… Du finder alle VegaNyt HER (åbner et nyt vindue og husk du skal logge ind for at se de seneste)
Så blev VegaNyt #2 jun 2022 publiceret. Du finder alle VegaNyt HER (husk du skal logge ind for at se de seneste)
Så blev VegaNyt #1 mar 2022 publiceret. Du finder alle VegaNyt HER (husk du skal logge ind for at se de seneste)
Hermed referat af generalforsamlingen, afholdt 5. marts 2022 i Ishøj. REFERAT
Så er der referat fra den netop overståede GENERALFORSAMLING. Husk du skal logge ind for at se referaterne.
Så blev VegaNyt #4 2020 publiceret. Du kan finde det HER
Så blev VegaNyt #3 2020 publiceret, sammen med ekstranummeret. Du kan finde det HER
Så er der referat fra den netop overståede generalforsamling. Generalforsamlinger Husk du skal logge ind for at se referaterne.