Generalforsamling 2019

Generalforsamlingen afholdes lørdag 2. marts 2019 kl. 10:30. (kaffen er klar fra kl. 10)

OBS OBS denne gang afholdes den i Strandparkens Bådelaug, Søhesten 13, 2635 Ishøj. OBS OBS

• Der er dagsorden ifølge vedtægterne.
  • På valg i bestyrelsen er Niels Engel V2268 (nuværende formand), Robert Hansen V2258 (nuværende sekretær) og Søren Nerup V2060 (nuværende teknisk orakel).
  • Desuden er der bestyrelsens forslag om vedtægtsændringer, som der skal stemmes om. I hovedtræk er det adminstrative ændringer, som følge af GDPR ( EU’s Persondataforordning) og så er der financielle ændringer, som følge af DB’s hvidvask sag. Og så et par kosmetiske ændringer. Du finder 2019 ændringsforslag til DVK love og vedtægter ændringerne her.

Efter GF og frokost, vil der være kåring af vinderfoto fra fotokonkurrencen 2018. Der vil være orientering fra VODA (Vega One Design Association). Dette er vigtigt i forhold til IFR (International Friendship Regatta), som Danmark er vært for i 2022. Og så vil Jacob Jensen (nuværende næstformand) fortælle om tidens trend i forhold til det at sejle Vega. Der vil være orientering/tanker om IFR-2022, Nyt om Keepsailing, Tanker om oprettelse af et VEGA ØRESUND, og om fællesarrangementer i 2019 (spilersejlads Køge/Århus, træf i Helsingør, og andre gode tanker).

Der vil være kaffe og “blødt” brød ved ankomst, og frokosten kommer til at foregå i en restaurant 50 m fra mødelokalet. Den vil bestå af 3 stk. smørrebrød og en øl/vand, og koster 90,- kr. incl.

Af hensyn til forplejning, bedes tilmelding ske via e-mail til danskvegaklub@albinvega.dk, med angivelse af VEGANR., ANTAL DELTAGERE og om man ønsker FROKOST.

Det er nu også muligt at tilmelde sig HER. Det kræver stadig at man logger sig på hjemmesiden.

Sidste frist for tilmelding er søndag 24. februar.

Kørevejledning: Når man kører ind på Ishøj havn, skal man dreje til højre i stedet for til venstre som sædvanlig. Så ligger klubhuset på venstre hånd et stykke henne ad vejen.